duminică, 19 septembrie 2010

Bobocica Lazarista!


Ei da..sunt mai nou o 'boboaca lazarista'.Lazarista?da frate,Lazarista,pentru ca am intrat in C. N. Gh. Lazar.Liceu al carui renume era 'patat' sa-i spun asa de anumite vorbe,aruncate in vant.'Liceu de drogati','puscarie' bla bla.Ei tin sa anunt cu mandrie CA NU E ASA.Libertatea umbla in aer,iar droguri?Poate doar in imaginatie.

Este minunat sa fii boboc/a.Esti in centrul atentiei,urmarit si cantarit cu privirea.Fel de fel de oameni,cu caractere pe care poate nu le-am intalnit,in mediul in care m-am invartit.Bobocealaa este foarte tare!Lucruri noi,oameni noi,totul este nou!Te simti bine si nu ai decat sa te DISTREZI!

Traiasca C. N. Gh. Lazar!

2 comentarii:

Kael'thas the Sunstrider spunea...

Drăguță poză! Drăguț blog de fapt...

Raluk:X spunea...

Imi place foarte mult blogul tau=]..spui lucrurilor pe nume..exact asa cum as vrea si eu sa le spun..numai k nu imi gasesc cuvintele..si intr-adevar C.N.GH.LAZAR e cel mai tare(semneaza Raluka de la 9I):*