miercuri, 20 iulie 2011

Alaturi nu inseamna impreuna!

Am avut un timp de gandire interioara, in care am masurat si am cantarit cum trebuie lucrurile.Mi-am dat seama, ca o legatura dintre doi oameni, bazata pe iubire si sinceritate, nu dispune intotdeauna de apropierea fizica.Am inteles ca e important sa fii impreuna, sufleteste vorbind, decat alaturi, adica fizic.

Ca sa va fac sa intelegeti dragilor acesti doi termeni, asa cum ii inteleg eu, voi dedica intregul post pentru a va explica.

Aceasta filosofie "Alaturi nu inseamna impreuna.", poate fii interpretata in mai multe moduri, dar intelesul este unul singur; termenul "alaturi" din aceasta propozitie se refera la partea fizica, sa fii fizic langa cineva, pe cand "impreuna" se refera la partea sufleteasca.Este foarte important sa fii "impreuna" cu cineva, sufleteste, pentru ca astfel exista o legatura, o conexiune intre tine si persoana de care esti legat, putem spune si spiritual.Putem fii alaturi, dar sa ne plictisim, sau sa se creeze intre noi anumite animozitati, iar asta nu reprezinta iubirea.E mult, mult mai important sa intelegem ca iubirea nu necesita placerile trupesti, aproprierile fizice, pe cat necesita aproprierea sufleteasca.Doi oameni, pot pastra flacara unei iubirii si arderea acesteia si din doua colturi de lume.

Viata are drumurile foarte incarcate de obstacole, dar noi trebuie sa stim sa mentinem drumul drept si sa ne mentinem pe o linie echilibrata.Este foarte important sa devenim intelepti si sa ne gandim mai mult la faptele si importanta acestora.

Eu iubesc, cu toata fiinta si constiinta mea.Am incredere in aceasta iubire, chiar daca pe alocuri este lipsita de sinceritate.In orice relatie, exista suisuri si coborasuri, dar oricat de greu ar fi si oricat de mult v-ati dori ca totul sa fie perfect, insa nu este, trebuie sa pastrati legatura sufleteasca intacta si sa o intariti din ce in ce mai mult.

Deci dragii mei, nu uitati: Alaturi nu inseamna impreuna!

3 comentarii:

Rosaline spunea...

Imi pari foarte intensa si convinsa de faptul ca esti indragostita din ceea ce spui. Ma bucur ca esti fericita inca de la o asemenea varsta. Altii nu reusesc sa gaseasca implinirea si ...dragostea...niciodata.

Mădă spunea...

Dragostea vine pe neasteptate si la orice varsta!Daca stii sa o pretuiesti si sa o pastrezi vie, iubirea e minunata!

Suflet de curva spunea...

:( nu???