sâmbătă, 6 august 2011

Unde sinceritate nu e, nimic nu e...

Dragii mei, nu am mai postat de ceva timp, pentru ca de fiecare data cand intram pe blog, reciteam post-urile si ma tot gandeam:"Eu am scris toate lucrurile astea?" uhm...Sunt un pic confuza la ora asta, lacrimile amestecate cu oboseala si nervii nu sunt combinatia perfecta!Dar acum, nu stiu cata profunzime se va incadra in acest post, pe cat mai multa furie !

Poate sunt eu nebuna, ori am eu aceasta obsesie, insa atunci cand un om afirma ceva, isi da cuvantul, hotaraste ceva, cred eu ca asa se cade sa si respecte ceea ce a spus!Daca gresesc, anuntati-ma!

Mi se pare atat de normal ca sinceritatea sa existe fie intr-o relatie (e un must have), fie intr-o prietenie, defapt ORIUNDE!Daca sinceritate nu e, nimic nu e...Pentru ca atunci cand exista minciuni, inselatorii, ascunzisuri se cladeste o iluzie, iluzia duce la suferinta..Suferinta nu e buna.

Urasc foarte mult minciuna..Desi o practic, si o recunosc fara sfiala.Cine nu minte?Insa in anumite privinte, nu mint si nu imi place sa fiu mintita.Poate sunt tipicara, insa mie imi place ca un om cand spune ceva, apoi sa si faca ceea ce a spus!URASC persoanele care vorbesc doar pentru moment, doar pentru a evita o cearta, doar pentru a nu uita sa vorbeasca.Sinceritatea/lipsa ei arata caracterul omului..Fiti oameni buni sinceri, caci altfel sunteti nimicuri pe lumea asta!

P.S.: Acest post a fost scris la nervi si este lipsit de profunzime.Amalgam de lacrimi, nervi, oboseala.


3 comentarii:

Rosaline spunea...

ce tie nu-ti place, altuia nu-i face - dupa cum se spune. spui ca nu iti place minciuna, cu toate astea recunosti "fara sfiala"ca si tu o practici. Stiu ca uneori poate parea frustrant sa se foloseasca de aceleasi arme si tactici ca si tine, dar este un motiv in plus ca sa incerci sa-l intelegi. Uneori, a nu te tine de cuvant nu inseamna neaparat minciuna, iar minciuna, daca nu este prea grava, poate fi trecuta cu vederea ca o simpla omitere al unui fapt neimportant ce putea foarte bine sa treaca neobservat fara sa mai faca rau celuilalt. Te salut! :)

Mădă spunea...

Draga mea, iti multumesc mult pentru sfaturi.Am precizat ca in anumite privinte nu mint si nu-mi place sa fiu mintita.Asa este firea mea, mai impulsiva, dar imi dau seama ca anumite "minciunele", sunt nevinovate, si au avut ca scop protejarea celui iubit.Multumesc pentru sfaturi!

Anonim spunea...

Din cauza unor probleme nu mai pot accesa acest blog.Pentru noul blog accesati http://madalinapostol.blogspot.com .