vineri, 12 august 2011

Serviti, va rog!



In seara asta am experimentat ceva nou.Am gatit "Spaghetti a la Mada".Foarte simplu de realizat si fara prea multa munca.Am sa va impartasesc cei 7 pasi pe care i-am urmat.

Pasul I: Va trebuie spaghete, rosii, patrunjel, carne tocata de porc, ceapa, usturoi, ulei de masline, ulei de floarea soarelui.

Pasul II: Tocati cateii de usturoi si ceapa foarte subtire.Caliti in uleiul incins prima data usturoiul, apoi puneti ceapa, cca. 6 minute.

Pasul III:Adaugati carnea si amestecati.Dupa cca. 10 minute, adaugati rosiile tocate cubulete si amestecati.Aveti grija sa nu se lipeasca!Adaugati sare, piper, boia dulce/iute.

Pasul IV:In timp ce carnea se caleste, in apa deja clocotita puneti spaghetele si o data la 5 minute amestecati sa nu se lipeasca.(In timp ce puneti apa de spaghete sa clocoteasca, puneti putina sare in ea).

Pasul V:Adaugati la carnea care sa caleste cu rosiile, ceapa si usturoiul, adaugati 2 linguri de bulion.Amestecati incet, iar daca este cazul adaugati putina apa, sa nu se lipeasca.

Pasul VI:Dupa ce sosul cu carne este gata, iar spaghetele sunt gata stingeti focul.Deasupra spaghetelor puneti cca. 2 minute o farfurie sa se inabuseasca bine.Dupa care, turnati spaghetele intr-un bol si amestecati-le cu ulei de masline, dupa care turnati patrunjelul tocat.Amestecati!

Pasul VII:Bolul cu spaghete este gata, sosul cu carne este si el intr-un bol, iar masa poate fi servita!

Serviti, va rog!Pofta buna!

3 comentarii:

Rosaline spunea...

Trebuie să spun că m-ai surprins încă o dată în mod plăcut! Nu multă lume are talentul, plăcerea sau răbdarea de a găti. Sunt convinsă că ai făcut o treabă tare bună și că ți-au ieșit niște spaghete minunate, având în vedere varietatea ingredientelor și seriozitatea ta. Și mie îmi place să gătesc, deși sunt mai mult cu prăjiturile :)
O să încerc cândva și rețeta ta, promit.
Felicitări încă o dată!

Mădă spunea...

Astept, draga mea, sa-mi spui daca ti-au iesit.Imi place tare mult sa gatesc, absolut orice si cu o mare dedicare.Mai ales pentru cel pe care il iubesc!

Anonim spunea...

Din cauza unor probleme nu mai pot accesa acest blog.Pentru noul blog accesati http://madalinapostol.blogspot.com .