vineri, 17 iunie 2011

Intr-o ora poti pierde totul

Am simtit ca pamantul imi fuge de sub picioare, ca am pierdut totul, ca am ramas singura pentru totdeauna.Dupa o cearta, in care tacerea s-a asternut ore intregi, intre noi, si un sarut pe obraz, ne stateau marturie de 'ramas bun'.Am simtit in adancul sufletului, ca ceva se va intampla.De ce a trebuit sa ne certam?De ce a trebuit sa ne acordam doar un sarut pe obraz?Asta avea sa ne fie "ramas bun"?

Pentru o ora de odihna, in timp ce EL trecea prin momente ingrozitoare.M-am trezit intr-un cosmar, pot spune, speriata de ce avea sa-mi spuna.

Slava Domnului, EL nu a patit nimic.Slava Domnului, nu a avut urmari grave, doar lucruri materiale, ceva ce se poate repara.Dar spaima mi-a invadat trupul, sufletul imi iesea din piept.O dovada, ca intre noi exista telepatie, o dovada brutala, care i-a facut sufletul cat un purice.

Am crezut ca l-am pierdut, mi-am imaginat tot felul de lucruri morbide.

Multumesc Domnului ca nu mi-a luat iubirea vietii mele!


2 comentarii:

Rosaline spunea...

ma tem ca nu prea am inteles ce s-a intamplat de fapt. A fost doar un vis, sau va si certaserati inainte?

Mădă spunea...

Ne certaseram, iar el m-a adus acasa, i-am dat un sarut pe obraz.Apoi m-am odihnit o ora, timp in care, el a facut un accident.