luni, 27 iunie 2011

Problem solved.

Luckly for me!

Am facut ceva schimbari blogului si nu ma voi opri, vreau sa imbunatatesc aspectul blogului, sa ma reprezinte mai mult pe mine.Ii multumesc mult Rosalinei pentru sfaturi!Tot ceea ce am schimbat in cam 10 minute, a fost datorita ei, pentru ca m-a ajutat cu niste sfaturi pretioase.

Mi-a cam ajuns cu blogul, pentru azi.Deci, aceasta postare este speciala pentru Rosaline, care m-a ajutat sa deslusesc un pic tainele blogului.

Iti multumesc mult, draga mea, iar voi ceilalti, daca doriti sfaturi, vi le pot imprumuta pe cele de la Rosaline.

4 comentarii:

KOT spunea...

te sfatuiesc in profil in "Despre mine" sa separi cuvintele cu spatii, nu doar cu puncte, altfel pe blogul tau nu se vad toate cuvintele, si e pacat...

Rosaline spunea...

:)
Ma bucur ca am putut fi de ajutor si ca ti-au placut sugestiile mele.

P.S.: Imi place tare mult designul pe care l-ai ales! E foarte "inverzit", ca de vara. :)

Dezvoltare Dubla spunea...

Imi place blogul tau. In ceea ce priveste schimbarea lui, trebuie sa transmita ceea ce esti tu, atat prin cuvinte cat si prin aspect, culori etc. O sa mai trec pe aici.

Mădă spunea...

Da, asta am incercat sa schimb la blog.Sa fac in asa fel incat sa ma reprezinte cat mai mult pe mine.