miercuri, 1 iunie 2011

Pentru voi dragilor!

Este surprinzator de placut, sa aflii ca blogul ti-e citit.Va fi o postare destul de scurticica, dar speciala pentru cei care au fost interesati de mine si viata mea!Cei care si-au facut griji de ultima postare, am cateva lamuriri de adus:

Oameni buni, stati linistiti, nu s-a incheiat dragostea noastra, intre mine si EL.Va asigur, ca sunteti martorii unei iubirii pentru o eternitate!Ceea ce s-a intamplat si m-a afectat indeajuns de tare, a fost doar un mare coboras al vietii.Pe care, din fericire, l-am depasit impreuna!

Va multumesc foarte mult pentru feedback-urile pe care le-am primit si promit ca voi scrie mai des.Voi da si eu la randul meu feedback-uri celor interesati de blogul meu!


Va multumesc cu sinceritate!

Un comentariu:

Rosaline spunea...

Ma bucur ca s-a rezolvat si lucrurile sunt bune si frumoase din nou.